fredag 26 november 2010

Äntligen fredag

Ja, jag säger då det. Haha. Äntligen fredag och äntligen helg. SÅ.SKÖNT.

Igår efter jobbet tvättade jag lite och sen gick jag hem till Nikki & Anton och lagade mat och mös och kollade på Robinson. Det var fint!

Sen tänkte jag tipsa om Murphy's Pub. Det nya irländska stället på Juneporten. Det är nämligen så att de har musikquiz på onsdagar 19.30. Var där med Michelle bla i onsdags och det var riktigt trevligt! Kunde dock inte stanna genom hela eftersom jag var tvungen att åka till affären innan den stängde. Haha.
Priserna i baren är inte jättebilliga så det är lite surt. Men annars är det en trevlig miljö och så (:

Idag har det blivit min Strarred-lista på Spotify. Har mycket godis på den.
Men just nu lyssnar jag på Tove Styrkes debutalbum. Finns många bra låtar på det tycker jag.

I eftermiddag blir det shopping på hög nivå med Millan. Har en hel lista..
Jisses.. Det mesta är dessutom saker jag behöver. Får se hur det går med det där. Haha.

Nu - Lunch!

Inga kommentarer: