måndag 24 januari 2011

Unlimited

Alltså jag får ryck ibland och känner att nu ska jag banne mig börja blogga på riktigt så Hej, igen, bloggen! Den här gången ska jag försöka att inte tappa orken.

Har precis köpt mig Spotify Unlimited, ungefär samma sak som Premium men istället för 99 kr kostar det 49 kr och du kan inte ha det i moblen vilket inte spelar mig någon roll eftersom jag ändå inte kan ha Spotify i mobilen. Är ju inte så där cool som alla andra som har Iphone eller HTC. Hah! Slipper reklamen iaf, vilket jag är nöjd med.

Beställde mig ett par nya boots i lördags, ett par Dr. Martens från Urban Outfitters. Är pepp på leveransen!



Saker att se fram emot i veckan:
- Äta middag hos pappa ikväll, Daniel följer med.
- Hämta ut nya glasögon imorgon, träna med Celie.
- Se "Love and Other Drugs" på bio med Celie & Anna på onsdag.
- Förhoppningsvis få mina nya Dr. Martens hemskickade.
- Åka till Götet med Millan på fredag.

Har en ny favoritlåt som Anna spelade för mig i fredags. ÄLSKAR DEN! Man blir sjukt glad av den.
Martin Solveig featuring Dragonette – Hello

Inga kommentarer: