fredag 24 juni 2011

Bongo

Efter jobbet åkte jag och Daniel till Systembolaget och stod i kö, (Och jag köpte sovsäck, luftmadrass, pump och väska för 299:- på Stadium! Sjukt bra!) sen när vi åkte hem stod vi i kö.. Haha.. Men till slut kom vi hem i alla fall. Då kom mina fina brudar till mig (: Celie, Millan, Camilla, Kaisa och Emma. Fint!
Sen mötte vi upp Rasmus och Daniel  och gick till Bongo. Var ju tvungen att fira att jag fått semester :D Woho!
Det blev drinkar och vin och foosball och jag hade väldigt trevligt (:

Min goda somriga drink

Daniel :*

Camilla

Millan, Kaisa & Emma

Foosball


Om ett tag åker jag ut till Habo med de fina brudarna och lite mer fina människor och firar midsommar hos Emma. Åååh, det kommer bli så bra och det kommer inte göra så mycket att solen inte skiner.
PUSS!

Inga kommentarer: