fredag 12 augusti 2011

Ett litet inlägg

Det var mig en lång bloggpaus och jag tror att den kommer att forsätta.. Känner inte så stort behov av bloggen just nu.
Detta har hänt på 3 veckor.. Jag flyttade för två veckor sen till en dubbelt så stor lägenhet och jag älskar den.. Jag och Daniel har varit tillsammans i 11 månader och en vecka.. Och så lite vin och gott på det ^^
Igår beställde jag Sensation-biljetter till Danmark, Köpenhamn den 29/10. Pepp!
Imorgon åker jag och Ellen till Göteborg och Way Out West. Vi ska se Kanye West och jag kan inte fatta det. Helt sjukt ju!

En bildbomb från min Instagram kommer här.
Det är några utvalda bilder.. Dock ganska många (:
Det är lite vin hos Millan, lite katter, en tom gammal lägenhet, lite natur och lite jag.
Den sista bilden tog jag i morse.















Inga kommentarer: