onsdag 18 november 2009

Onsdag igen

Ännu en dag på kursen.. Det går fortare idag. Men men.
Jag var på scorett igår efter kursen och träffade Annika som jag ska vara hos. Skitbra. Jag är pepp.

Jag har en fundering.. Jag vet inte om det är någon idé att fortsätta med bloggen.. Det känns ändå inte som att någon läser alls. Jag får iaf aldrig några kommentarer, vilket borde betyda att bloggen är tråkig.. Så varför ska jag ha den? Känns ju ganska meningslöst i så fall.
Och om det är någon som läser och vill att den ska bli roligare får ni gärna komma med förlag på vad jag ska skriva om..

Puss

2 kommentarer:

Nikki sa...

MEEEENNNN!!! JAG LÄSER JU!.

kmulls sa...

Jag läser, men kommenterar aldrig. Förlåt! Tycker iaf om att bara veta vad du håller på med lixom. :) Och, jag kommenterar aldrig för det är så jävla jobbigt här! Man måste välja profil och varifiera eller vad det heter och grejer. På blogg.se är det lättare.