tisdag 13 april 2010

Idag var det skitnära att jag låg kvar i sängen.. Var så sjukt trött. Men jag hade lovat Millan att jag skulle följa med när hon fyllde i sin tattuering så det var ju bara att gå upp. Bra att komma upp dessutom. Efter det tog vi en snabbfika och sen skulle jag på make up-rådgivning på The Body Shop. Det var trevligt och det blev fint. Dock tog hon en mörkare foundation än vad jag ska ha nu eftersom det är sommar snart.. Men det är ju inte sommar nu. Men ögonen blev fina och så.
Jag gick hem sen och åt lite lunch. Nu sitter jag här och väntar på att Henning ska höra av sig. Det är tänkt att vi ska ses en stund nämligen (: Och äta glass. Haha.
Imorgon ska jag på nån kurssak som Af har satt mig på. Ser inte fram emot detta ett dugg eftersom de kommer gå igenom saker jag redan gått igenom när jag gick förra kursen.. Yey för Af, de är så smarta! Och den här kursen kommer hålla på tills jag får jobb.. Som längst till oktober. Alltså.. På riktigt. Jag tror jag ska överklaga. Haha.
Sen ska jag träffa Kaisa och så blir det lite bio och så. Fint!

På torsdag fyller Matteo, min bror, 18 år! Oh my Gard! Höh.
Lillebror blir stor.

Inga kommentarer: