torsdag 15 april 2010

Lillebror blir stor

Idag fyller Matteo 18! Grattis bror :* Det är ju skitläskigt att han fyller myndig. Oj oj.. Han är ju min lilla lillebror och är inte äldre än 15? Aja. Det var tänkt att jag, han, mamma och mormor skulle gå ut och ta ett glas men pappa bokade över de planerna. Schysst pappa! Men men. Jag tror vi skulle ta det på lördag istället, innan jag ska fira Emma som fyller år då (: Hemskt vad alla fyller år känner jag.

Idag har jag varit på kursen och hmm.. ja, vad har jag gjort. Fyllt i några uppgifter och sökt ett jobb. Haha. Känns.. onödigt. Men jag fick ju komma ut i det otroliga vädret. Helt UNDERBART! Man blir helt glad.
Och så har jag fixat Emmas födelsedagspresent. Hoppas hon tycker om den (:

Här är en bild från balkongen på Folkunivesitetet, där jag håller till (höh), som jag tog igår.

Inga kommentarer: