onsdag 8 december 2010

Ny kamera i julklapp

I julklapp kommer jag få pengar så att jag kan köpa mig en ny kamera för den jag har nu har fläckar på sensorn och man måste lämna in kameran och det kommer kosta en massa pengar och då känner jag att det är mer värt att köpa en helt ny bättre kamera istället.
Så tips skulle uppskattats..
Och de här två är några jag är intresserad av.. Skillnaden är märket så klart och lite storlek och grejer och priset då förstås.. Den översta är bättre och kostar då mer, närmare 400 spänn mer.
Den översta kostar ca 2000 kr och sen under kostar ca 1600.
Men om den är bra kanske det är värt det känner jag.. Men på samma gång så kommer jag festa med den och sånt, så för fin vill man ju inte att den ska vara.

Och det blir ju mellandagsrea kom jag på så då kommer de kanske inte kosta lika mycket..? Men ja..



Inga kommentarer: