onsdag 8 december 2010

Shopping

Jag och Millan gick lös igår på stan alltså. Haha.
Jag köpte två långärmade lite tjockare tröjor, en fickspegel och borste, båda Hello Kitty ^^, på H&M, julklapp till pappa och en spegel i romantisk stil på Lagerhaus och till sist ett par pumps med öppen tå i mochaimitation och ett par vårkängor. NOM NOM! Var så himla nöjd. Haha.
Sen följde vi med Celie hem och åt med henne och Simon. Och efter det blev det bio för min och Celies del. The Last Three Days såg vi och den var så sjukt bra. Gillade den som tusan!

Idag var det jobb på schemat igen.. Har ordnat och lagat lite mat här hemma efter jobbet. Det blev tagliatellepasta med skink- och grönmögelostsås. SÅ GOTT!
Nu sitter jag mest och fördriver tiden med Tove Styrke och skobutiker på nätet tills säsongsavslutningen av Grey's Anatomy visas vid 21.

Imorgon - Jobb. Bio med Celie!

Min nya spegel
En utav topparna. Är sååå skön!

Sen tänkte jag visa hur min advents"ljusstake" ser ut (:

Inga kommentarer: