torsdag 2 juli 2009

Den underbara sommaren 2009

Jag sitter här och väntar på att jag ska gå hem. Haha. Okej, det lät kontsigt men jag har tvättid klockan två och jag ska gå hem innan dess och se om det kanske inte är nån som tvättar, på så sätt kan jag börja tidigare.
Jag kanske borde ta tvätttiden som är på morgonen istället för att sitta och uggla och vänta kanske? Har jag tänkt på det? Nej. Men får väl bli så nästa gång. Nästa måndag med andra ord. För då har jag kommit hem från Hultan (:
Och snaaaart är det. Weee. Snart blir det festival igen. Woho!
Och om en månad ska jag se U2 och jag kommer nog aldrig fatta det där tror jag. Det kommer nog bli helt jävla sjukt. Alltså stört..
Och om två veckor är jag utomlands med baby (: Yeeey! Vi ska beställa en sista minuten när jag kommer hem. Weeee. BRA SOMMAR <3 Det känns som att det blir den bästa på länge. Underbart!

Jag vill dessutom göra om layouten på min blogg men eftersom jag inte har fått min dator än blir det lite knivigt eftersom att Pierre inte har något redigerringsprogram på sin dator. Bajs.
Och jag var inne och kollade hur långt de hade kommit med lagande för jag fick en länk av Telia som man kunde göra det på och det var knappt hälften. Alltså 10 dagar in my ass.. Seriöst, när har det någonsin tagit så kort eller lång, eller så, tid som de säger? Kan de inte bara säga att det kommer ta ett år så att man kanske blir glatt överraskad när det bara har gått 3 månader?
Aja.. 10 dagar skulle varit idag men bajs på Telias verkstad i Gävle.

Inga kommentarer: