lördag 4 juli 2009

Sparris

Igår fick jag ett mms på Nikki och Antons nyfödda lilla flicka. Och jag var med Millan då så jag visade henne med och vi höll på att börja lipa båda två. Hon var så vacker. Det var så fint alltså. Mys!
Och jag vill så gärna träffa dom innan jag drar på måndag.. SÅ GÄRNA!

Weeeee, PÅ MÅNDAG! Blir fett som fan måste jag säga! Om min bror bara kan bestämma sig om han ska med nån gång.. Jisses. Segare än segast ungefär. Men men.

Igår då, när jag umgicks med Millan hyrde vi "I taket lyser stjärnorna" och den var bra tycker jag. Höh.

Och idag har jag har jag skaffat mig en hink, med hjälp av min pojkvän ^^, som man kan kyla dryck i på Hultan. Asfint. Och sen träffade jag min mamma och vi gick på stan och köpte söta babysaker ^^ och hårfärg och shit. Sen gick vi hem till mamma och lagade mat och så. Jag gjorde min egen pimp cup som blev asfet. HAHA. Det kommer en bild sen.. Alltså typ när jag kommit hem för ingen ska se den förrens jag anländer till Hultan :P Haha. Det var kul med pysselhörna. Och mysigt hos min mamma! Pussliksom! Och för övrigt kom jag på att jag gillar sparris. Haha. Intressant fakta!

Imon blir det jobb, luncha med Pierrebaby på Piren (antar jag) och sen är det lite obestämt men jag måste paccckckckcka för jag ska till Hultsfreeeeeedsfestivaaaalen :D

Jag fick ett fick mms innan från Sebz (:

"we tried, we failed. beerpressure is taking over. death to being sober."
Söta pojkar det där.

Puss!

p.s laddade bilder på Facebook från i torsdags när jag var ute och härjade på stan.

1 kommentar:

sebastian sa...

haha några timmar efter att filmen spelades in åkte vi till tidaholm för att bada. fin kväll.