fredag 17 juli 2009

Ringarna

Idag har jag varit på stranden en liten stund för det var varmt och solen sken. Sen kom molnen och Pierre skulle iväg och behövde göra lite saker innan så vi åkte igen. Haha.
Det tråkiga var att det var skitvarmt i luften och iskallt i vattnet och jag ville väldigt gärna bada men orkade inte eftersom jag inte hade lust att bli köldskadad.

Så nu sitter jag här, ensam, eftersom Pierre skulle på grillparty. Höhö. Men jag blir inte ensam hela kvällen så det är ju lugnt. Wee. Ska träffa Sälen bla. Nice bajs.

Och och och, min och Pierres ring har kommit och vi var och testade dom innan och de passade och de var jättefina :D Weee. Så nu ska de bara gravera in texten vi vill ha och så kan vi hämta dom imorgon. Yey, yey! :D :D

PUSS

1 kommentar:

Ayjona sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.