fredag 29 oktober 2010

Pepp(arkaka)

Känner på mig att den här dagen kommer bli lika seg som den igår.. Kanske skulle fråga om man fick sluta tidigare? Det skulle iaf underlätta i min planering med städ och fix. Aja. Vi får se.

Igår piercade sig Camilla som sagt. Vilken pina alltså. Gick inte alls som det skulle men nu sitter den där iaf. Och hon passar skitbra i det!
Sen blev det staden med Millan. Gina, Monki & H&M. Det räckte gott och väl. Fick med mig två linnen och en kjol från Monki och ett par skor från H&M. Ett utav linnerna och skorna var inköp till Sensation, vita alltså. Det är bara två veckor kvar! Herregud alltså! SÅ.VÄRT!
Kjolen hade jag tänkt att ha ikväll till partyt och Big Bongo. Är pepp! Sitter och lyssnar på någon förfest-lista från Digster på Spotify till och med.. Var dock ingen höjdare så jag tror jag byter till min egna partylista snart. Höh. Måste ju börjas i tid.

Camilla har laddat Holgabilder på Facebook.
Hittade den här godingen på Emma & mig som måste vara något år gammal x)
Dör lite på den.. Herregud..

Inga kommentarer: