fredag 1 oktober 2010

Shoppingbags under my eyes

Är ju första oktober idag!

Den här morgonen går ganska snabbt måste jag säga. Känns som att jag kom till jobbet alldeles precis, men har suttit här i 1,5 timma redan. Kanske är Edith Piaf's förtjänst. Lyssnar på ett album med 120 låtar. Så hon kommer hålla mig sällskap idag. Så fin!
Edith Piaf – 120 grandes chansons, här är länken!

Och så var det äntligen fredag. Ska sova skiten ur mig imorgon. Inte ställa någon klocka och bara dra mig. Ska bli SÅ.JÄKLA.SKÖNT!
Efter jobbet blir det en liten sväng på stan med mamma. Om jag hittar någonting behöver jag inga påsar att lägga sakerna i för det har jag redan två stora under ögonen.. Helt sjukt trött idag alltså. Men det är bara att bita ihop och jobba på.
Imorgon blir det ju utgång och jag är lite sugen på en röd klänning faktiskt men funderar på att köra budget-varianten och ta någonting som redan finns i garderoben. Kan ju vara ett vinnande koncept alltså.. Får se vad som finns på stan.. Kommer ju inte kunna motstå att köpa om jag hittar nåt ändå. Haha. Sämst.

Tänkte ta den här ut garderoben i så fall..
En tajt puffärms klänning med spets på ärmar och i ryggen, kanske matcha med röda tights och lite mer stadiga heels, acne-kopior så att säga..
Och måste bara påpeka att den sitter mycket snyggare på mig eftersom jag har lite mer kurvor. Haha. Viktigt att påpeka!

Får se helt enkelt..

Inga kommentarer: