onsdag 6 oktober 2010

Satellite Heart

Då har snart den tredje arbetsdagen gått den här veckan. Helt ok dag måste jag säga. Och imon är jag ledig för då ska jag till Arbetsförmedlingen en stund på förmiddagen. Så det blir skönt. Kan sova ut lite iaf.

Idag har det blivit Bon Iver och Wilco ur högtalarna, lugnt och skönt. Och just nu lyssnar jag på soundtracket till New Moon, älskar det. Alla låtar är sjukt bra.
Bon Iver – For Emma, Forever Ago
Wilco – Wilco [the album]
The Twilight Saga: New Moon Soundtrack

När jag kommer hem är det tvätta som står på schemat, sen blir det nog Skins. Är sugen iaf.. Är dessutom sugen på något sött.. Typ choklad eller nåt.. Man kanske skulle pallra sig till affären och köpa mjölk och mysa med chockladmjölk?
Skins och chokladmjölk lät väl hur bra som helst!?
Det får det bli!

Inga kommentarer: