onsdag 25 maj 2011

Bra start på dagen.. IRONI

Den här dagen började fantastiskt alltså.. Eller inte..
När jag vaknar och ställer mig i köket är det blött på hela golvet vilket betyder att det läcker ur min frys.. KUL! Åååh, allting är så bra alltså.
Jag har bara ett litet frysfack och själva dörren har gått sönder så det kommer in varmare luft än det ska vilket gör att isen smälter.
Och ännu bättre är att jag ser detta när det är en halvtimma kvar tills bussen går och jag har inte börjat göra mig i ordning någonstans. Har liksom inte ens hunnit skölja av ansiktet. Dock så gav jag mig fan på att jag skulle hinna, vilket jag gjorde men fy fan vilket utbrott jag fick.

Just nu tycker jag inte om min lägenhet någonstans. Men kommer väl få dras med den i 100 år till.
Ja, så känns det nu.

Bitter..

Inga kommentarer: