lördag 14 maj 2011

Skit

Blogger.com låg nere hela dagen igår så jag kunde självklart inte blogga. Hade lite bilder och sånt.
Men den främsta "nyheten" var väl ändå att jag inte får lägenheten trots allt. Alltså var min vanliga otur framme när det gäller falska förhoppningar. De hade redan hyrt ut den när de ringde till mig och sa att jag kunde kolla på den utan att ha koll på det. Smart.. Verkligen. Tack så jävla mycket för det.
Så nu är det bara att börja leta igen. YEEEEEY! FY FAN VAD TRÅKIGT!
Blev så sjukt ledsen. Den här lägenheten låg bra och var hur mysig som helst. BLÖ!

Jaha.. Idag är det lördag. Jag och Daniel hade hemmakväll igår, med film och pizza och så. Mysigt var det.
Idag vet jag inte vad som händer, vill gå runt Munken och till en butik.. Det är bara det att Daniel somnade precis. Så.. När det kommer hända är det ingen som vet. Haha.

Vill ladda bilder men hittar ingen sladd..

Ha det fint!

Inga kommentarer: