onsdag 11 maj 2011

Nytt hem för tusan

Idag har det varit en alldeles underbar dag!
Blev dock ingen träning men jag fick umgås med mamma.. Och..
JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET! AAAAAH! SÅ GLAAAAD!
Det är en etta på 43 kvm2 fem min bort från där jag bor nu och den var så fin!
Det var det som var hemlisen. Att jag och mamma var och kollade på lägenheten.
Jag är så lättad och glad alltså.. Så skönt! Äntligen är letandet över.
Puh!

När jag och mamma hoppat omkring och skrattat och varit jätteglada åkte vi upp till A6 och köpte en kamera till mamma och sen var vi ännu mer glada.

ÅH! Vilken bra dag!

Och nu kommer Daniel också. Myyys!
Och jag kollar på Gre's Anatomy och sen blir det Off the map (:

Söt-mamma

mamma & kameran ^^

jag var glad

och ännu gladare

det hade regnat och sen sken solen

"jag vill också ha min kamera nu!"

Rocksjön

påsklilja vid Rocksjön

jag och mamma (:

Inga kommentarer: