fredag 24 september 2010

Börjar om nu!

Jahapp.. Så jag tänkte börja här igen med tanke på att Kaisa har åkt iväg till andra sidan jordklotet, just nu Fijiöarna och sen Nya Zeeland i en evighet. Ja, hålla henne uppdaterad om vad vi hittar på här hemma. Ska försöka göra mitt bästa, jag lovar. Känns som att jag gör så mycket hela tiden så att jag inte har tid med datorn. Men som sagt, jag ska fösöka ta mig tid. Kanske blogga mer från mobilen tex ^^

So.. Sen senast har det väl hänt en del. Men nu börjar vi om igen.. Typ. Så ni som hänger med gör det och ni som inte gör det får väl fråga. Haha.

Hur som helst, idag var det ja.. Åkte till jobbet i morse och kom dit och fick migrän. Jättekul. Trodde jag skulle få skita i hela kvällen eftersom min migrän aldrig går över i vanliga fall. Aja, fick åka hem iaf och ta en massa tabletter och sova. Och när jag vaknade var det borta. För första gången någonsin. Jag är förvånad måste jag säga. Bra är det iaf för då blir det party ikväll. Får se om det håller sig borta. Hoppas på det.
Big Bongo ikväll! Och Michelle, Millan, Mattias och Emma kommer hit en stund innan. Fint.

Så här såg jag ut i lördags, då blev det Huset och Moon Club (:

Inga kommentarer: