torsdag 30 september 2010

Sensation 2010

Stötte på ett litet problem när jag tänkte skaffa mig en Håkan-biljett.. Pengar. Haha. Det är ganska bra om man har några liksom. Och eftersom jag ska åka till Danmark och Sensation White i Köpenhamn helgen efter kommer jag verkligen inte ha råd med en tripp till Götet.
Men jag kan ha hittat en lösning nu. Fick nämligen jobba nästa vecka = LÖN! Så hoppet är inte ute riktigt än.
Ska dessutom åka till Göteborg om två veckor och hälsa på lilla Camilla bla..
Pengar, pengar, pengar.. Jäkla tjat.

Sensation kommer för övrigt bli SJUKT! LÄNGTAR :D

Nu ska jag dra hem och träffa Nikki :*

2 kommentarer:

marcus sa...

alltså, det är bäst för dig att du kommer när jag inte är i berlin.. alltså helgen 8-10 oktober...

kim sa...

åh, fixa fixa fixa biljett så ses vi i göteborg!!! :*