torsdag 30 september 2010

FREEZING!

Alltså skojar någon eller? Noll-gradigt? I september?
Okej att det är första oktober imorgon men brukar det verkligen vara så här kallt vid den här tiden på året? Brukar inte det komma i mitten av oktober, början av november? Eller är jag helt ute och cyklar. Och om jag är det så går jag nog in för så svinigt kallt som det är.
Så idag blev det vinterjacka. Vi skippar höstjackan och går direkt på vinterjackan.. Kul. Och jag hittade ingen ny igår tyvärr. Så i morse hittade jag en gammal som jag hade för två år sen, tror jag det blir, som faktiskt ser riktigt hyfsad ut.. Dock så har jag råkat dricka bort bältet som ska vara till så det blev lite improvisation med ett byxbälte, men det går ju lika bra det.
Kanske inte behöver köpa någon ny? Vi får se, beror ju på om man hittar någon snygg också.

Hade en mycket trevlig eftermiddag och kväll igår förresten. Det blev stan en sväng, Claras och sen Bongo och allt med den fina Michelle (:
Tänkte att jag skulle ladda någon bild sen för jag har ingen sladd att stoppa bilderna i datorn med här på jobbet.

Och i eftermiddag ska jag träffa Nikki. Yey! Mys :*
Nikkis blogg!

Inga kommentarer: