lördag 25 september 2010

Cameradeath and hunger

Sämst.. Min kamera är död, dödare än dödast. Råkade bli lite badad igår så nu är den vattenskadad och helt kaputt.. Kul, kul liv. Blö. Men minneskortet fungerar så de bilder jag tog innan olyckan var framme ligger nu i datorn iaf. Ska försöka ladda på Facebook när jag orkar.
Men kul hade jag iaf. Umgicks med fint folk och gick som sagt hem med min Daniel sen. Bra kväll.

Nu ligger vi i min utbäddade soffa och är skithungriga men orkar inte gå ut. Haha. Så fail på oss. Ikväll blir det aschill i Daniels soffa. Gött! Ska försöka tjata till mig ett Resident Evil-maraton. Har redan sett första nu på morgonen nämligen. Älskar dom filmerna.. Ska också försöka tjata till mig ett biobesök imon för att se den sista som går på bio nu ^^ Ska nog inte bli så svårt..

Smakprov på gårkvällen

Sebastian & jag!

Inga kommentarer: