lördag 12 mars 2011

Dålig uppdatering

Ja, det är lite dåligt med det känner jag. Inget igår och nu första idag. Igår tänkte jag lägga upp en bild på min och Camillas tatuering men mitt internet var HELT dampigt och ville inte ladda alls. Jag kan ju säga att jag är sjukt missnöjd med Telia så nu byts det till 3.
Men iaf..
Nu har Daniel gjort sig i ordning till 90-tals festen och han ser ut som något hämtat från en Five video. HAHA!
Om internet vill funka senare när jag med gjort mig i ordning kan jag ju försöka ladda en bild.

PÖSS

1 kommentar:

Telia Kundservice sa...

Hej!

Jag heter Erika och arbetar på Telia Kundservice.
Kan jag på något sätt få dig att överväga ditt beslut och undersöka om det går att lösa problemen? Om du vill komma i kontakt med mig eller mina kollegor kan du maila oss via hemsidan eller skicka in dina uppgifter via formuläret nedan:
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Jag hoppas du även i framtiden kommer att vara kund hos Telia!

Med vänliga hälsningar
Erika Börjesson