torsdag 24 mars 2011

Håkan Hellström

Nu laddar jag upp inför morgondagen. Shit, imorgon är konserten. Och det kommer verkligen bli bäst! SÅ.JÄKLA.BRA!
Pepppepppepppepppepppepp!
Musiken nu är ju självklart Håkan men jag har gjort en egen lista som jag kallar håkan scandinavium 2010 eftersom jag ville ha en konsertlista med de låtar han kommer spela. Kollade runt lite på nätet och hittade de här låtarna. Hittade även en från i år och det var nog en låt som bytts ut bara. Så nu peppar jag konsertlåtarna. Woho!

En liten bild som jag tog den 11 mars 2006 i Oskarshamn :*

Kopierade bilden från Bilddagboken, det är därför den är så liten.

1 kommentar:

Nina sa...

Absolut värt att åka en bit för en grym festival :) ja har praktik inom p&l just nu så vet att de kommer bli awesome! ;D
lagt märke till de nya släppet idag? :D riktigt grymt faktiskt..ha det kul på håkankonserten imorgon dessutom! :)