torsdag 24 mars 2011

Fin film och Bongo

Vad jag tyckte om filmen igår! Lite seg ibland kanske, man satt liksom och väntade på att det skulle hända någonting till slut, men allt som allt var den fin.
Jag tror jag tyckte om den så mycket eftersom jag kan relatera till fansen. Hur de känner när de får se sin största idol live eller träffa honom personligen.
De visade en del i filmen när han sjöng en låt som heter One Less Lonely Girl och under varje konsert tar de upp en random tjej ur publiken och sätter henne på scenen och så sjunger Bieber för henne. De lipar ju självklart sönder och jag fattar verkligen hur de känner. Hur pallar man det liksom? Hade nog svimmat.. Haha! Så för musikintresserade personer är filmen nästan ett måste.

Linnéa & Michelle och bio

Efter filmen blev det Bongo och lite vin. Det var lungt och skönt och fint häng.
Puss på mina fina vänner :*

Fina Michelle

Minna, Panda & Mattias

Folktomt på Bongo. HAHA. Det var verkligen bara vi där..
Kaisa, Minna, Panda & Millan

Inga kommentarer: