måndag 28 mars 2011

Förkyld

Jag har verkligen varit hur seg som helst i helgen, efter konserten. Som för övrigt var helt underbart bäst. Hade så kul och det var så fint! Jag älskar Håkan (:
Men nu har jag fått betala för mina upptåg med en rejäl förkylning med hosta, snor och nysningar.. Inte ok! Och dessutom har jag inte sovit alls bra i natt. Vaknade nog varannan timma eller något sånt och lyckades aldrig somna djupt. Så idag är jag nog så sliten som man kan vara skulle jag tro. Men på jobbet är jag. Måste ju tjäna lite stålar liksom.

Köpte precis Peace & Love biljetter till min bror och hans kompis. Man blir ju sjukt pepp när man ser biljetterna alltså.. Själv får jag vänta en stund på bättre tider. Haha!

Tur att Kaisa köpt fina näsdukar till mig i Kina, så att jag kan snyta mig med stil.. Haha!

1 kommentar:

Kmulls sa...

Åh, krya på dig rekan! Du får inte vara sjuk om två veckor, hahaha. Fast du hinner förhoppningsvis bli frisk tills dess. :*:*:*:*