onsdag 27 januari 2010

4 dagar kvar ^^

På måndag fyller jag 20. Bara så att ni vet, om ni missat det. Haha.
I helgen var det party som sagt. Kul (:
På lördagen gick jag och Pierre i vår bakishet till torget, åt på Salotto och gick lite på stan. Strongt av oss. Haha. Träffade pappa, Hanna och småsyskonen som jag även tog kort på. SÅ SÖTA :* Pusspådom!
Nu har Emma åkt till New York och Celie, Fina och Simon till Asien, närmare besämt Thailand, Vietnam, Australien och Nya Zeeland. Vilket äventyr liksom ^^ Haha.
I måndags såg jag Avatar som nog var den bästa filmen jag sett och igår blev det Snabba cash som inte var så bra som den hade kunnat vara, eftersom jag läst boken saknade jag hur mycket som helst. Men men, man kan väl inte lyckas med allt. Haha.
Idag har jag varit ledig från min praktik. Nästa vecka är det sista.. Blö. Har varit kul (:

Bilder!


Inga kommentarer: