onsdag 6 januari 2010

Ni älskar DET!

Det är redan onsdag. Tiden går väldigt fort känner jag. Och snart är jag 20. Haha. Det är typ det ända jag pratar om känns det som ^^ Nej, men nästan och jag ser fram emot det. Ska bli gött liksom.

Idag ska jag träffa Millan. Vi ska åka pulka. Haha! För första gången på 100 år känns det som. Men det blir kul. Får improvisera lite när det gäller kläder eftersom jag inte har några termobyxor eller så.. Blir intressant. Kommer väl ha snö överallt när vi är klara. Men det blir nog värt det. Haha. Och det är väl inte helt omöjligt att det kommer vara snö överallt med tanke på att det är typ 3 meter snö på marken.. Okej, kanske inte men jag har nog aldrig varit med om så mycket snö, som jag kan minnas då.. Det blir intressant som sagt :P

Här är bilder från vistelsen i Habo ^^ Vi skickade in till MTV och sån HOTMATCH. HAHA! Vi tre passar bra ihop som ni kan se.
När vi skulle sova blev det disco i Emmas rum och sista bilden är när jag och Emma åker hem. Det snöade. Höh.





Inga kommentarer: