fredag 29 januari 2010

This spring

Idag är det fredag och jag ska åka till A6 och jobba om en stund. Idag blir det kväll, som igår. Det var SÅ dött igår. Shit alltså. Men jag jobbade med Sofia och då gjorde det inte så mycket (: Hon är rolig.
Kollade nyss mitt konto och jag har en massa pengar :O Ööhh, coolt som tusan. Haha. Och jag ska inte gå ut i helgen vilket jag kommer spara en massa på. Jag vet att det är Big Bongo och kommer vara värsta draget eftersom alla får lön och studiebidrag den här veckan men någon gång kan man faktiskt ta det lugnt också. Haha. Ska komma från rätt person känner jag.. Men men. Jag fyller ju 20 på måndag och då måste man ju fetsa hela tiden för då kan man fixa sin egen alkohol, så då är det ju bra om man har en lugn helg innan det. Haha. Jag bara svamlar en massa känner jag.
På söndag ska jag till mamma och så kommer morfar och firar och på måndag ska jag träffa mamma, mormor och Matteo (: Nice.

Jag har lyssnat på Laakso hela morgonen :* Pusspådom.

Här är en bild på mig. Det är en massa skuggor och grejer och dom ska vara där.

2 kommentarer:

Kaisa sa...

jag tycker du resonerar smart. jag menar, när du är 20 sen så kan vi ju festa exakt när som helst... så då låter det riktigt smart att vila lite nu ;) haha.
och jo! alltså! du ska få en födelsedagspresent av mig. men den blir liiiitelite försenad. men ja. så är du förvarnad iaf om att den är lite sen, haha.
hoppas det går bra på jobbet (: <3

kim sa...

jag älskar dina glasögon.