söndag 3 januari 2010

Första söndagen för i år

Hoho.. Nu är det minsann 2010. Minsann ja.. Och om mindre än en månad fyller jag 20. Woho! Sen kan tiden stanna (: Haha. Bra att jag är 20 och har åldersnojja. Nej, så illa är det inte men ändå. Shit, jag blir ju gammal.
Nyårsfesten blev bra. Det blev fjortisfest men kul ^^ Haha. Det var blod och 100 krossade glas och förstörda mobiler och gud vet allt.. Men bra ändå. Och jag är faktiskt sugen på fest idag.. Hmm.. Höh.
Helgen har varit bra för övrigt. Väldigt lugn. Har mest legat i soffan känns det som. Eller det känns inte som det, det är så. Jag och Pierre har kollat på en massa film och sånt. Mys!
Någonting har hänt med min högra vad dessutom. I musklen skulle jag vilja tro. Jag kan inte gå normalt för det gör väääldigt ont. Jag haltar fram. Yes! Score u.u Förhoppningsvis går det över snart för jag orkar inte känna mig som en gammal amputerad krigsveteran.. Höh.

Nu ska jag kolla på Project Runway och sen när Pierre kommer hem, han är och åker skridskor, ska vi laga schnitzel. Wee.

Här är en bild från nyårsfesten ^^ Haha. Resten ligger på Facebook.
Jag har gjort ett klädbyte här, dock inte frivilligt. Men blir man islängd i badkaret med "finklänningen" på orkar man inte gå omkring dyngsur, har dock min bh på mig, därav de snygga fläckarna ^^
Love it! Pusstjejer:*



God fortsättning!

1 kommentar:

Kaisa sa...

tack för en kul nyårsafton söta du :*
vi får se till att ses snart igen tycker jag :D <3