lördag 9 januari 2010

Spelkväll

Nu har jag hunnit med att ha feber.. I torsdagskväll kom den, varade hela natten och avtog på fredagsmorgonen. Men jag stannade hemma på fredagen ändå. Alltså de på min praktikplats kommer aldrig vilja anställa mig. Jag är ju bara sjukt heeeela tiden.. Nästan. När jag ringde till Annika skrattade hon nästan åt mig.. Inte nu igen typ. Jag får ta och skärpa mig. Jag brukar inte bli sjuk såhär ofta. Bajs är det.. Men men.
Idag är det bara halsen som är cp. Har lite ont i ryggen för att jag hostat. Men det går över snart. Kan ju inte hålla på så här.
Och på min rumpa, shit! Alltså när jag och Millan åkte pulka i onsdags åkte jag på en isgrej som stack upp ur marken och nu är det världens fulaste och äckligaste blåmärke där. Och stort är det u.u Blö..

Idag ska jag inte göra något typ. Bara ta det lugnt. Och sen senare blir det lite spel och lite vin kanske och Millan och Kaisa och kanske Celie och kanske nån mer? Blir fint iaf. Jag är så sjukt uttråkad. Känns som att jag inte gjort någonting på 100 år. Haha. Fast det är typ en vecka men ändå. Varje kväll har det blivit filmkväll, vilket iofs är mysigt och kul, men nu räcker det. Haha.

På bild: En duva. Någon hade ställt ut en kartong utanför Pierres dörr så att duvorna skulle kunna sova "skyddat". Alltså visst, fin tanke, men vad fan? Kul att ha duvor precis utanför dörren. Nej. Och dörren bakom lådan är dörren till hissen. Om nån hade kommit den vägen hade dom mosat duvan. Höh. Fräsch. Inte.
Visste ni förresten att duvspillning innehåller mer än 60 sjukdomar. Mysigt.

1 kommentar:

Kaisa sa...

det blir finfint med spelkväll :D thihi.

och wooh, feber är sämst. vaknade med feber i torsdags och var helt död. usch, haha.

ses sen :* <3