onsdag 9 juni 2010

Banankonst

Just nu sitter jag här i min lilla lägenhet och lyssnar på bob hunds EP, Stumfilm, som är ny för i år. Fint! Kände att jag var tvungen att sitta framför datorn för att inte somna. Lovar att jag slocknat direkt om jag lagt mig i soffan och jag vill ju inte missa Grey's Anatomy som börjar om en halvtimma liksom.
Igår var Fina och Millan här och vi åt tekakor och mös i en uppbäddad soffa framför 2012. Jag tyckte faktiskt att den var ganska bra. Har ju hört att de flesta tycker att den är dålig.

Idag var det jobb igen.. Där jag ägnar mig åt banankonst. Haha. Kom på att det är ganska kul om man inte har nåt att göra. Måste komma på något fint till morgondagens banan. Haha!
Annars är det väl bra. Är bara så jäkla trött hela tiden. Sitter till och med och slumrar ibland.. Jisses.

Var hos pappa innan och åt god husmanskost, pölsa med potatis och sås och blodpudding. Mums var det. Skönt med riktig mat. Haha.

Banankonst!

BANANAS ARE FOR MONKEYS
Jättefin gubbe
Stop telephone'n meeeeeeee

Inga kommentarer: