tisdag 22 juni 2010

Hultan

Jahapp.. Seg dag på jobbet idag igen. Har varit så sjukt trött och är fortfarande. Måste nog gå och lägga mig inom en snar framtid. Typ nu.
Men men.. Efter jobbet träffade jag min lilla mamma. Vi gick lite på stan, testade bikinis. Hittade en fast var inte riktigt säker så det blev ingen, eftersom den kostade lite mer än de som man kan köpa hos kedjorna. Fick ett par jättesöta trosor med rosor (höh) på av mamma (:
Sen gick vi till Hemköp och köpte allt möjligt gott. Typ grillad kyckling, kamben, potatissallad, vitlöksbaguetter, sallad, fetaost, rostbiff.. You name it. Haha. Gott var det och till det blev det ett glas rosé. Mycket mysig kväll hos mamma.

Alltså jag kom på en sak. Om två veckor sitter jag på Hultsfredsfestivalen och förfestar. Hur gött är inte det? Alltså betyder det att det kommer bli en händelsrik vecka nästa vecka eftersom man måste införskaffa sig en massa saker. Hur fint som helst. Jag längtar!
Och imon kan man ladda ner kents nya på deras hemsida. Gött!

Gamla Ullevi + Skisser för sommaren

Inga kommentarer: