tisdag 15 juni 2010

Fin dag

Idag har det varit en bra dag tycker jag. Varm och fin.
Var först hos doktorn vid 10 vilket betydde sovmorgon. Tack för det! Sen bar det av till jobbet och efter det träffade jag Millan. Vi gick till tisdagsfotbollen och var ganska passiva i vårt spel. Blev mest cider på bänken. Haha. Skönt i solen var det iaf. Sen blev vi sugna på pizza (pitsa) så det blev det på Slottskyrkogården. Skitmysigt i solen. Och jag vet att det låter lite udda med en kyrkogård men vi satt där det var mer parkaktigt och inte bland några gravar om någon trodde det..
Nu sitter jag här och har faktiskt på VM i brist på annat.. Dricker lite multivitaminjuice med. Gott (:

Imon ska jag på jobbintervju hos Select Alarm.. Tror dock inte att jag vill ha det eftersom jag tror att de bara jobbar på provition, men ändå. Haha. Vi får se.

Här är jag från i fredags. Partyglad!

2 kommentarer:

kim sa...

fin du ääär. åh vill ses snart!

Nikki sa...

Vet du, jag klandrar ingen. Och om jag klandrar någon så är det mig själv. Jg har kanske inte kämpat riktigt för att behålla mina vänner. Men som sagt, mycket tid går åt till Hwila, så är det. Jag hoppas vi kan ses mer när vi kommer in till stan, det vore roligt. Vore roligt att kunna förtära alkohol tillsammans sen igen, efter att Ärtan är född menar jag givetvis. Eller bara hänga, det är också kul.

Det har hänt en grej, och det var då jag insåg att jag inte hade någon, vilket jag tydligen hade för det var visst några som brydde sig. :) Kanske inte var så ensam som jag trodde. Puss äpplet! Loooveee <3