söndag 6 juni 2010

BRA HELG!

Jaha ja.. Nu sitter man här efter två kvällars festande, liten halvt sliten sådär. Men kul har jag ju haft i alla fall. Det är ju tur. Haha!
I fredags blev det grillning hos Fina med en jäkla massa tjejer. Riktigt fint var det. Sen blev det Bongo med två av brudarna, Millan & Celie. Fina grejer. Yes yes..
Igår var jag på bröllopsfest hos min halv morbror som gift sig. Jävla vilken lägenhet måste jag bara säga. Världens största och finaste.. Jisses. Sen drog jag upp till Millan och Fina på Dalvik, drack lite vin och sen blev det skaka rumpa på Moon Club. Så jäkla bra var det. Hade hur kul som helst. Sen blev det efterfest hos någon Vicktor. Fint som snus. Kom i säng runt 5 skulle jag tro.
Värd helg!

Om en liten stund ska jag träffa Fina och lite pizza, eller pitsa, på det. Sen jobb och sen Bingolotto hos Adam (: FINT!

Pyntat fint på Millans kylskåp (:

Inga kommentarer: