måndag 7 juni 2010

God natt!

Tänkte uppdatera lite snabbt innan jag går och lägger mig.
Har varit en helt ok dag på jobbet. Har dock varit sjukt jobbigt trött. Suttit och nästan slumrat framför datorn.. Så jag borde verkligen sova nu. Ska bli skönt.
Det var dessutom skitkallt inne på mitt rum så jag satt med jeansjacka på hela dagen.. Imorgon blir det en tjock tröja!

Mitt bankkort har blivit avmagnitiserat så efter jobbet åkte jag och träffade mamma som lånade ut pengar, får ju inte ut några. Skitjobbigt! Men jag har beställt ett nytt iaf, som kommer om tre bankdagar.. Alltså typ torsdag eller fredag. Ja. Hatar när saker inte funkar som det ska.
Sen iaf blev det lite mat hos pappa och nu har jag bara chillat, kollat på tv och peppat Hultsfred med bilder på Facebook. JAG LÄNGTAR!

Fina och jag åt glass igår och sen pitsa förstås (:
Jag och Adam vann förresten ingenting på Bingot igår.. Surprise..

Inga kommentarer: