torsdag 29 oktober 2009

Ashtray Heart

Jag har kommit på att jag sååååå gärna vill åka upp till Stockholm om två veckor och gå på Placebo på Annexet. Alltså sjuuukt mycket. Jobbigt! Höh. För det kostar ju en slant. Bajs på det.
Såg nyss ett reportage om dom på MTV för att de är nominerade till Best Alternativ På EMA. Och det var en massa livesekvenser och de är så braaaa. Får se hur det blir med det där.. Jobbigt läge. Höh.



Pengarna från Försökringskassan har kommit idag. Yey! Jag är inte pank längre. Höh.
Och det är sagt att jag ska träffa Millan idag (: Får se när det blir. Jag har stor lust att gå ut och fota idag. Fota alla fina höstfärger. Och på något sätt passar det "tråkiga" industriområdet runt Munksjön in i de höstiga färgerna. Hoppas på bra bilder. Ger mig ut snart ^^

Puss!

Inga kommentarer: