torsdag 1 oktober 2009

JOACHIM GARRAUD

Idag är det segt som tusan.. Jag sov till typ halv 11, vaknade iofs innan det men eftersom jag ska jobba ikväll så tänkte jag att jag behövde vila. Haha. Fast det har typ bara gjort mig segare. Bra där. Men men.. Eftersom det är ett extra Club Caj den här veckan var jag ju tvungen att ställa upp. Och artisten, Joachim Garraud, som kommer är typ skitkänd och skitduktig och sånt så det blir ju bra. Får ju lyssna på musiken under tiden (: Bara jag inte har huvudvärk.. För det har jag haft i typ 3 dagar nu.. och även nu. Och det blir lite olidligt om jag ska ha huvudvärk bland den höga musiken.

Klockan 16 ska jag till synsam och kolla synen. Och sen ska jag nog fika med Lina.. och sen kanske det blir bio. Får se lite. Jag hinner ju med ganska mycket innan jag jobbar. Haha.

Puss!

Inga kommentarer: