lördag 24 oktober 2009

Shoppingrunda

Jag och Minna har varit på stan idag och shoppat. Det var fint det. Jag köpte en kjol och en massa smycken. det blev en del pengar spenderade med andra ord. Men jag unnade mig detta ^^
Nu ikväll blir det paaaarty :D wee. Och jag ska ha min nya kjol och smycken. Nice (:

Först en bild på mitt nya nagellack som jag köpte i onsdags. JAG ÄLSKAR DET. Det är helt Barbie och rosa och mums :D Hihi.
(Och don't mind mina prinskorvsfingrar, dessutom en bra bild på min förlovningdring :D)


Mina nya smycken (: 545 :-


Min nya paljettkjol :D 260 :-



Kommer bli en fin kväll, jag känner det på mig (:
Nu måste jag göra mig iordning. Kanske kommer en bild på outfiten sen :D

Puss!

1 kommentar:

Minna sa...

Jag vill trycka på gilla knappen! men det fanns ingen. men jag gillart ändå! :) puss!