fredag 9 oktober 2009

Sjukt trött

Jisses, vad trött jag är.. Och ändå tar jag mig tid att sitta här istället för att gå och lägga mig.. Men det är ju bara för att jag har jobbat på Club Caj och fotat och tycker alltid att det är bäst att lägga upp bilderna direkt när jag kommer hem. Och nu passade jag på att lägga in bilder på Nikki & Hwila som jag träffade idag med (: Hihi. Det var en mysig tur på stan må jag säga.
Först kom Nikki upp till mig och mamma på jobbet så att mamma kunde få träffa Hwila ^^ Sen gick vi till Wayne's och åt lunch. Och efter det blev det staden och dess affärer. Jag köpte over knee-socks (: Söta! Och ett par öronhängen. Tänka sig, jag kommer inte ihåg senast jag hade öronhängen liksom. Haha. Sen gick vi hemåt.
När jag kom hem åkte jag och Pierre till IKEA och shoppade saker till hemmet ^^ Det var trevligt och min man är bra han (: Hihi.

Imon är det bob hund :D Yeeey! Eller det blir ju faktiskt idag.. Men ändå. Jag ska sova snart så att det blir imon för mig. Japp.. Nu tror jag.

Denna bild tog jag när jag gick hem från Club Caj.

Inga kommentarer: