onsdag 14 oktober 2009

Redan onsdag


Jag håller på att färga mitt hår. Det blir kastanj och lite mer reeeevigare. Me like ^^ Haha.
Alltså jag har varit sååå sjukt seg på att blogga och överhuvudtaget haft framme min dator. Jag har inte orkat. Men jag är inte död för nu är jag ju här igen. Höh.
Idag skulle jag egentligen träffat Kaisa men eftersom hon inte mår så bra så blir det förhoppningsvis till helgen (: Krya på dig hallonet :*
Imorse joggade/gick jag runt sjön. Jag är så dålig på att springa hela tiden för jag har typ ingen "drive". Jag tänker typ orkar jag verkligen jogga mer, jag kan ju faktiskt gå. Haha. Sämst. Jag orkar ju springa runt hela liksom. Aja. Till slut gjorde skorna ont ändå så då kunde jag inte jogga mer, knappt gå heller för den delen. Oj oj, vilka problem jag har. Haha.

För övrigt var helgen skitfin. På lördagen blev det tjejkväll och Bongo en sväng. Minna fyllde 19 så det var värt att fira. Det var fint ^^

Bild på Minna och mig :*

2 kommentarer:

kmullsie sa...

Iihihihi, vilken söt bild. :*

Kaisa sa...

tack söta du! :*
hoppas du får en fin dag :)