onsdag 28 oktober 2009

Wig!

Woho! Det här är mitt 301:a inlägg. Coolt som tusan. Haha.

Idag har jag varit på stan med Minna igen (: Det var mys. Jag köpte lite saker till fredag då jag ska vara utklädd och gå på maskeradförfest och sen Big Bongo. Kommer bli fett och sjukt kul :D
Så jag har köpt en blond (mer vit kanske den är) peruk och lite så. Mer säger jag inte. Och ni som vet vem jag ska vara säg inte till nån, det är en hemlis. Höh.
Nu är jag pank i alla fall. Kul. Haha. Jag får skylla mig själv och hoppas på att det rullar in lite stålar på mitt konto inom kort.. Typ imon skulle vara trevligt. Jag undrar just om försäkringskassan är så snälla.. Probebly not.

Om cirkus en och en halv timme slutar Celie och då ska vi ses (: Wee. Blir mys. Hoppas jag :P Höh. Nej, men det är alltid mys med Sälen ska ni veta ^^
 Och imon ska jag träffa Millan. Fint ska jag säga er :D

Nu ska jag ta mig nåt snack och prova min utstyrsel till fredag.
Puss!

2 kommentarer:

Nikki sa...

när ska du träffa oss då?? :D nästa vecka? :) kan du få se min nya frilla :(

kmulls sa...

Vilken halloweenfest ska du på? :) Hos vem lixom..PUUUUUSS