måndag 9 november 2009

Bra måndag

Idag har jag minsann inte gjort ingenting. Haha.
Klockan 11 befann jag mig, med Millan, på Rusty Irons där Micke skulle fylla i min tattoo (: Fint. Så nu är den ifylld. Passade även på att fixa en annan grej. Niiice.
Träffade Celie på hennes lunch och åt och lite så. Blir antagligen bio på onsdag.

Imorgon fyller min kära mor år så dit ska jag när hon slutat jobba. Blir mys (:
Ska träffa min lillebror innan det, när han slutat kl 15.

Pierre kommer förhoppningsvis hem om en liten stund och då ska vi äääta.
Bra dag!

Millan håller förövrigt på med ett arbete i skolan och jag tycker att ni ska hjälpa till (: Svara på enkenten på den här länken så blir hon glaad (: Hihi.

Puss!

2 kommentarer:

Kmulls sa...

Alltså när du länkar till saker så ser jag inte länkarna!

Nikki sa...

Jag saknar dig! När kan du ses? :)