fredag 20 november 2009

Club Caj

Nu har jag varit och jobbat och håller på att ladda bilderna på Facebook.
Och ikväll var typ sista gången på länge skulle jag tro eftersom att jag ska praktisera och kommer inte att orka ränna ute en torsdagkväll/natt.. Och typiskt idag var att det gick skitlätt och var riktigt roligt. Men det blev ju ett bra avsked ^^ Haha. Fast avsked och avsked. Henrik sa att de var jättenöjda och att så fort jag kunde igen så skulle jag höra av mig så skulle de säga det till deras "nya" (om de skaffat nån) och så fick jag jobba istället. Alltså när jag vill. Taaack så mycket grabbar :D

Och snyggast ikväll var...

MUMS!
(jag såg inte bollen förrens jag kom hem.. orka klona bort den :P)

Hej, här är jag. Coolt va?



Nu ska jag sooova, för att gå upp lika snabbt igen känns det som.. Typ 5 timmar kvar. JIPPI. Men men..
Hoppas morgondagen blir fin och att jag inte somnar.. någonstans.. på vägen (:

PUSS!

Inga kommentarer: