onsdag 18 november 2009

Onsdagkväll

Nu har jag kommit hem från kursen.. SJUKT SEEEEEEG! Alltså nu den sista timman var helt skittråkig. Jag orkar väl inte lyssna på en jäkla predikan, I dont't care! Aja.. Två dagar kvar på veckan. Hoppas jag står ut.

Jag ska nog laga mat nu.. Blir bra.
Och om jag hade orkat hade jag gått på bio.. På 2012. Men den är två timmar och 38 minuter vilket gör att om jag ska gå med Celie, vilket jag verkligen ska, så får man sitta i biosalongen till kl 12 typ. Känns inte så värt när jag ska upp tidigt imon och speciellt inte när jag ska jobba imonkväll.. Dödstrött.se. Men.. Nästa vecka kanske (: Yeey! Och då blir det även Twilight :D WOHO :*

Laddade bilder från i lördags på Facebook för en liten stund sen.. Ja, jag är seg. Det är faktiskt första gången på en vecka som jag är inne på min dator. Seg, seg.

Här är en bild på mig och Sandra i alla fall (:


Puss.

Inga kommentarer: