onsdag 11 november 2009

Matteo

Jisses, vilket tråkigt liv jag har den här veckan. Haha. Idag händer det absolut ingenting.. Kanske borde ta tag i det här. Men.. Det är ganska skönt att ligga kvar i sängen i all evighet.
Igår kväll var det trevligt (: Matteo har brutit handen så det var därför han inte kunde träffas igår på dagen, han var på sjukhuset och gipsade. Alltså akutmottagingen på Ryhov är SÄMST. Han hade fått sitta från kvart över 11 på morgonen till halv 6 på kvällen. Och det var likadant för mig när jag hade muskelinflamation i en magmuskel, så att jag inte kunde andas. Jag och Pierre satt där uppe i typ 4 timmar.. BLÄ på dom!
Aja, det var mysigt hos mamma och vi åt smörgåstårta och det var mums ^^ Sen fick Matteo se min nya tattuering eftersom att den är till honom (: He liked it och det gör jag med. Jag kan ju försöka ta en bild , jag har ju ändå ingenting att göra.. Det är bara det att den sitter på baksidan av vänstra armen, ovanför armbågen så det är lite knepigt att komma åt kanske. Men jag ska försöka som sagt.

Imon ska jag och Celie gå på Zombieland (: Hoppas den är rolig.


Inga kommentarer: