måndag 2 november 2009

Måndag igen

Helgen var bra. Jag hade kul.. Nu i efterhand känner jag bara att det var sjukt jobbigt att ha den där peruken och fransarna ute på krogen.. Alrdig mer känns det som. Haha. Peruken åkte hit och dit även fast att den satt hårt. Och det var jobbigt att försöka sätta på den hela tiden när man inte var i sitt sinnes fulla bruk. Haha! Men men. Kul.

Idag har jag lunchat med mamma på Aqua. Och sen gick jag ner till stan för att lösa in en check och lite så.. Gick till Af för nåt infomöte.. Och nu sitter jag häääär. Har redigerat lite bilder på pappa, Hanna, Eddie och Leia som de vill sätta in i tidningen. Var där igår nämligen och åt middag och lekte med Eddie (: Det var MYS :*
Jag väntar dessutom på att min man ska komma hem. Snaaaart hoppas jag (:

Bild på mig och Millan från i fredags.
Tomas Öberg & Lady GaGa




Puss!

Inga kommentarer: