fredag 6 november 2009

One love, one life

Jag är trött ska jag säga.. Eller är jag det? Jo, det är jag, i kroppen. Skönt det ska bli att krypa ner hos Pierre som är varm (:
Just nu sitter jag och lyssnar på U2 och det är så bra och skönt lugnt.
Idag har jag spelat Sims hela dagen och sen har jag och mannen tvättat.. Ätit.. Kollat på de två senaste Johan Falk filmerna. Fint (: Och sen då har jag varit och jobbat.
Jag har dessutom blivit erbjuden att jobba på Karlssons på helgerna men jag vet inte om jag pallar.. Det blir inget ledigt på hela helgen i så fall. Då jobbar jag kväll torsdag, fredag (?), lördag och sen städa kontor på söndag dag. Segt känns det. Kan ju dessutom inte festa till det själv.. Haha.. Nja. Får tänkas över.
Jag har haft alldeles för lite bilder i min blogg på senaste så här är en bunt. Fem närmare bestämt.
Och imonkväll ska jag träffa Millan och Celie och så ska vi käka sushi bland annat. Blir MYS :*


Min underbara pojkvän har köpt denna chockladkalender till mig :D HAN ÄR BÄST ^^


Jag kände för att ta en inte så snygg bild innan idag. Det var ganska kul..

Jag åker hiss efter vimmelfotande. Jag ser ganska.. ?

Kommit hem.. Jag och Pierre har faktiskt druckit julmust idag. Haha.

Och till sist en bild som jag tog på jobbet som jag blev nöjd med (:

Inga kommentarer: