torsdag 31 december 2009

Nyårsafton

Innan jag skulle somna igår låg jag och tänkte på de sista sakerna man gör det här året. Haha. Typ som att ikväll är det sista och första gången jag festar för i år. Och därmed hade jag lite svårt att somna.. Haha. Bra gjort. Men jag somnade till slut iaf, blev inte alt för sent.
För övrigt så var det lugnt igår. Var hos Pierres mamma och åt middag. Det var trevligt. Sen åkte vi hem och gjorde ingenting. Jag färgade håret och målade naglarna. Så nu är jag nyårs fin. Höh.

Idag ska jag ta de ganska lugnt, ska hem till mitt place och hämta lite saker och så.. Sen runt klockan 4 skulle jag tro drar jag igång. Haha. Ska till Minna då. Vi och Emma ska börja fixa inför festen. Och också fixa oss. Kommer bli sjukt bra känner jag :D Yey!

Här är en bild från förra nyår (och ja, jag har visat den innan) på mig och baby :*




GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: