måndag 1 mars 2010

Ambitiöst!

Idag har det varit en effektiv morgon ska jag säga er. Jag började nämligen tvätta vid 10. Känner mig riktigt duktig. Och när jag väntade på de första maskinerna duschade jag. Jag menar även om man går hemma och slöar behöver man ju inte vara ofräsch. Haha.
Så nu väntar jag på att tvätten ska torka, ska nog äta lunch snart också. Och fixa disken. Det är nämligen ett berg av diskad disk i diskstället som aldrig blir borttaget utan berget växer. Haha.

Igår när jag gick till jobbet var det så sjukt blaskigt, fick hoppa över pölar hälften av vägen. Men det var ändå lite skönt för att snön smälte bort och jag kände att våren var på väg.. Yes. Bra att det är snöstorm idag. BAJS på detta. Är så sjukt trött på snö..
Bild från igår. Hur mysigt är det med svart, avgasig snö?

Inga kommentarer: